Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

torsdag den 2. april 2009

Torsdag d. 2 april

I dag må jeg se om jeg ikke kan komme lidt videre i det store billede, som jeg er igang med at lave. I tirsdags fik jeg købt de sidste stoffer, da jeg var på turne rundt til 4 patchworkbutikker.
Jeg kørte først til Købmandsgården, hvor jeg fandt en del af de stoffer, som jeg kunne bruge. Derefter videre til Kræmmerhuset, hvor jeg fandt et par stykker, der kunne bruges. Herfra videre til Gavlhuset, hun havde slet ikke noget, som kunne bruges øv. Turen gik videre til Hobbygården. Undervejs kom jeg gennem True, det var nu ikke meningen, så der kom lige lidt ekstra kilometer på, fordi jeg ikke drejede fra, der stod det forkerte på skiltet. Kortet frem øv, jeg var på vej til Mariager. Tilbage igen og finde vejen hvor jeg skulle have drejet fra. Det lykkedes uden flere svinkeærinder. I Hobbygården fandt jeg endnu en tre stykker til billedprojektet, så nu må der være nok til, at jeg kan gøre det færdigt.

Det er spændende at lave billedet, men det kræver, at jeg holder pauser og tænker over den næste del, hvordan det skal pusles sammen.
Lige nu skal jeg op og kigge på det og se om jeg kan komme et lille stykke videre.

Ingen kommentarer: