Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

tirsdag den 7. februar 2012

Kludeklipperens Give away

Det er tid til at lave en Give away, fordi tallene til morgen, da jeg kiggede ind på bloggen stod på præcis 14000 besøgende fra 50 forskellige lande. Det var ellers planlagt til at være, når besøgstallet var på 15000.
Gevinsten er en jelly roll i lyse farver  og bogen Klassisk country quilts af Jenni Dobson. Gevinsten vil blive trukket på skuddagen, d. 24 februar.

Reglerne for deltagelse er følgende:

Skrive en kommentar på på min blog 1 lod

Blive fast læser og skrive en kommentar på bloggen 2 lodder

Linke til min blog, med omtale, blive fast læser og skrive en kommentar 3 lodder

Pas på jer selv i vintervejret. Hilsen Esther

23 kommentarer:

Unknown sagde ...

Ester jeg vil meget gerne være med. Jeg kan klare 3 lodder.
Knus Kirsten

Helle sagde ...

wow..tillykke med det høje besøgstal og lækker give away - kan sagtens klare 3 lodder - så dem snupper jeg :-) Knus, Helle

Camilla sagde ...

Flot Give Away, og et flot tal.Jeg deltager med 1 lod.

Kari sagde ...

Tillykke med det flotte resultat. Jeg vil gerne deltage med et lod.

Hvidlyk sagde ...

Jeg vil meget gerne være med. Jeg deltager med 2 lodder.
:)
Mange hilsner Marianne

Marie sagde ...

Sikke en skøn give-away - den vil jeg gerne vinde!
Jeg har tilmeldt mig som fast læser, linket og omtalt din blog på mi blog og jeg har skrevet en kommentar her = 3 lodder!

LIMATO sagde ...

Hej Esther.
Jeg har længe været fast læser af din blog, så mon ikke det giver ret til 2 lodder.
Vil rigtig gerne vinde din give away, læser med stor fornøjelse din blog stort set hver dag.

Anni Heldgaard Bach sagde ...

Jeg har lige meldt mig som fast læser, selvom jeg ellers læser din blog jævnligt. Det er flot med så mange besøg her og en meget fin gevinst. Det må være 2 lodder, jeg deltager med

Anonym sagde ...

Flot resultat! Og meget fine gevinster til den heldige vinder. Tak for en inspirerende blog.
Inge C

Grete sagde ...

Gratulerer med besøkstallet! Jeg vil svært gjerne være med på din gi-bort! Et lodd foreløpig!

Annelise Pedersen sagde ...

Tillykke med det flotte besøgstal!
Jeg vil selvfølgelig gerne være med i lodtrækningen, og da jeg opfylder alle kriterier, må det blive med 3 lodder til mig!
Knus Annelise

Fru Olsen sagde ...

Jamen med denne kommentar om at jeg gerne vil vinde denne dejlige giveaway harjeg 3 lodder.
Den vil lige passe til mig, men det vil alt stof jo næsten gøre.
Mange hilsner Mette
http://framettesunivers.blogspot.com/

Anonym sagde ...

Hej Ester
Tillykke med det flotte resultat. Du laver bare så fantastiske flotte ting. jeg synes det er dejlig inspiration at kigge på din blog. Jeg deltager med et lod.

Mange hilsener
Lisbeth Schwartz

Lin sagde ...

Hej, skøn blog. Jeg fandt dig gennem Marie. Sikke en flot gevinst. Jeg hopper med på to lodder.

sølvi sagde ...

Hej,
jeg har læst din profil, - og bliver helt imponeret over alt du har gang i -måske bliver jeg den heldige vinder

Rosa sagde ...

Tillykke med de mange besøg - jeg er sikker på de alle har nydt de mange fine ting du laver.
Fine gaver som jeg meget gerne vil prøve at vinde - jeg deltager med 3 lodder - jeg har fulgt dig meget længe men det viste sig at det var din hjemmeside, så nu er jeg også med her på din blog - det vil jeg bestemt ikke undvære:-)

Grete sagde ...

Nå har jeg lagt deg til i min bloggliste slik at jeg alltid ser når du legger ut nye ting: Får jeg et lodd til da?

Quie sagde ...

Tillykke med de mange besøg på din blog - og sikke en fin giveaway!
Jeg vil gerne være med på 3 lodder.

Oline sagde ...

Nydelig prosjekt du held på med! Tar to lodd i din giveaway. Oline

Pia Bøge Petersen sagde ...

Kæreste Esther.
Det var vel nok en flot Give Away. Jeg deltager med 3 lodder, og håber selvfølgelig, ligesom alle andre, at vinde den flotte gave.
I øvrigt, så ville det være rigtig dejlig, om vi snart kunne mødes igen hos Kirsten.
Mange hilsener og knus fra
Pia

Humlan sagde ...

Flot hjemmeside og flot give-away! Jeg deltager med 1 lod.
Hilsen
anna.charlie@mail123.dk

Lis sagde ...

Rigtig dejlig Give Away, den vil jeg gerne vinde, å jeg deltager med 2 lodder.

Rhys sagde ...

Most of the trouble in the world is caused by people wanting to be
important. Thank u for sharing: http://nikeairmaxonlineshop.com/.