Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

søndag den 5. april 2009

Søndag d. 5 april

I dag er det min bror fødselsdag og de er forlængst kørt i sommerhuset, så jeg bliver nød til at ringe på mobillen for at ønske ham tillykke.

I går var vi på Bilmesse i Fredericia, hvor der også er lidt kræmmermarked, der var nu ikke så mange kræmmere, som der plejer at være.
Jeg fik købt noget snor til at lave Wrap it med, tre par havehandsker og honning, hos ham jeg plejer at købe det hos.
Vi mødte en masse mennesker, som vi kendte også dem, som vi skal dele kupè med i biltoget, når vi skal på tur til sommer. Vi spiste alle frokost sammen.

Jeg var dødtræt, da vi kom hjem, så det var sofahjørnet, der kaldte, hvor jeg foran skærmen fik syet en krage mere, så nu mangler jeg kun den sidste, inden der skal kantebånd om.

I dag skal jeg videre med mit store billedprojekt

Ingen kommentarer: