Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

onsdag den 1. april 2009

Onsdag d. 1 apr.

Dette er ikke en aprilsnar, men opstarten på en blog.

Jeg er lidt spændt på om det er så nemt, som der loves.

Jeg har allerede en hjemmeside http://www.esthers-kludeklip.dk/, men den synes jeg ikke det er så nemt at skrive dagbog i. Det var tanken, her at fortælle om hvad jeg går og bedriver i min dagligdag og især fortælle om det patchwork, som jeg bruger mange timer på.





Det første jeg vil vise er den fine nålepude, som jeg fik i SWAPPEN på Quilteforum, den er syet af Lenec



































Mit eget bidrag var en foldestjerne formet til en marokkopude.
















I dag, da jeg kom hjem fra Blå Kors fik jeg tegnet AnnAKas badepiger over på vlixoflex, valgt stoffer og strøget mønstret over på stofferne, syet baggrunden sammen, så det nu er klar til, at jeg kan stryge mønstret over på baggrundsstoffet og begynde at sy det fast med knaphulssting.

Ingen kommentarer: