Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

fredag den 10. april 2009

Langfredag d. 10 april 2009

I går var jeg til mit barnebarns 4 års fødselsdag d.v.s. det er først på mandag, men da mor arbejder hos tandlægevagten og har vagt på fødselsdagen, måtte den fejres før tiden. Det er lidt svært at forstå, at man har fejret fødselsdag, men stadig ikke er 4 år. Der var som sædvanlig superlækre kager, det er lige før, at det er et sønderjydsk kaffebord, den slags traditioner har de også på Færøerne.
Vi benyttede det gode vejr til en tur i Marsellisborg parken, som de bor tæt på.

Jeg er blevet færdig med at sy mosaiktæppet sammen. Nu skal der bare syes en 5 cm kant på, så er den klar til montering.
Der er blevet lidt blokke tilovers fra tæppet, dem syer jeg sammen og laver til et net/taske.

Dagen idag er blevet brugt i haven. De første staudetoppe er blevet klippet af og det første hjørne er befriet for ukrudt, men der er ikke stykke vej endnu inden jeg er igennem første omgang i haven.

Alle kragerne er syet færdig, nu skal de bare have lukkekant, så er de færdige

Ingen kommentarer: