Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

lørdag den 18. april 2009

lørdag d. 18 april

Solen skinner fra en skyfri himmel og ikke en vind rører sig, men der er kun varmt lige i solen.

I går da jeg kom ind på Blå Kors fik jeg igen en ubehagelig overraskelse, det vasketøj, som jeg havde samlet i en vaskepose, var blevet smidt ud. Hvem havde gjort det, min mistanke faldt på den forkerte R, fordi I tidligere har sagt, at det måtte være hende, som smed tøjet ud. Senere blev jeg klar over, da jeg snakkede med B, at det var I, som havde kørt det på lossepladsen + flere sække tøj, som slet ikke var sorterede. Det var faktisk B, som reddede resten af sækkene og nok desværre ikke de bedste.
Jeg må køre ind og give R en undskyldning på mandag og så må jeg se og få snakket med konsulenten. Det kan godt være, at det er mig, som tager det for seriøst, men jeg har svært ved at klare alle de underlige ting, som foregår, med særpriser og ting, som bliver smidt ud, fordi man ikke har lyst til at sortere en rodet kasse og I der lyver og taler dårligt om andre, når de ikke er der, så er det dem, som får skyld for de fejl, som hun selv begår.
Jeg må tage en beslutning, skal jeg holde, det er svært for egentlig er jeg jo glad for og synes at det er sjovt at sortere tøjet, men det er uholdbart, at jeg kommer hjem og er ked af det, når jeg har været derinde. Det sker jo heller ikke hver gang, men er det for ofte.

Vores Internet har været nede igen og det betyder, at vi heller ikke har telefon. Det er øv, at TDC sælger noget, som de ikke kan levere og det er komplet umulig at finde en person i deres system, som har kompetance og viden til at forstå, at man ikke kan sælge 5 MB, når systemet ikke kan bære mere end 2 MB. Så vi betaler fortsat for 5 MB, selvom vi aldrig har kunnet få mere end 2 MB, men det står i deres papirer, at det kan vi og så er det ligesom at slå vand på en gås at tale med dem.

Jeg fik klippet sne-mændene og konerne ud, så de er klar til at stryge på dækkeservietterne
blev næsten færdig med at sy kanten på kragerne i aftes, der mangler kun en. Jeg havde ikke lyst til at se boksefilm, så jeg fik lavet et par prøvebilleder, som jeg vil give decoupagelak i dag.
Til morgen fik jeg syet toppen sammen til dækkeservietterne med sne- mænd og koner.

Ingen kommentarer: