Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

torsdag den 9. april 2009

Skærtorsdag d.9 apr 2009




Lige for tiden er jeg igang med at sy mit mosaiktæppe sammen, som jeg påbegyndte hos Quiltegavlen.
Det meste hænger endnu på design væggen, men ca. en trediedel er blevet syet sammen. Det bliver ikke stort nok til et slumretæppe, så det ender nok, som puttetæppe, så er der et barn, som får det som minde om 3 mdr ophold på Julemærkehjemmet Kildemose, der helt sikkert er minder det er dejligt at huske tilbage på. Minder det kan være godt at huske på, hvis livet er svært.
I dag skal vi til fødselsdag hos mit barnebarn, men jeg må tage af sted alene, for gemalen ligger med næsen i vejret og hoster så det er en gru. Jeg håber ikke, at han får smittet mig.



Ingen kommentarer: