Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

fredag den 3. april 2009

Fredag d. 3 april

Mit første barnebarn fylder 19 år idag. Det er ikke til at forstå, at det allerede er 19 år siden, at jeg holdt ham i mine arme og gav ham det første babytæppe jeg havde syet i patchwork, små sekskanter over pap. I dag synes jeg, at det er rædselsfuldt.
Der er sket utrolig meget indenfor patchworken verden siden dengang.

Jeg har modtaget den første pakke af Butik Himmelblå`s månedsprojekt. Det er normalt slet ikke mig, for jeg vil gerne selv have indflydelse på, hvilke stoffer og farver der skal i mine projekter, men det projekt designet af AnnAKa kunne jeg slet ikke stå. Broderede eventyr i ovale rammer med ninepatch imellem.
Jeg er godt tilfreds med de farver, der er valgt. Det er næsten ikke til at vente med at gå igang, men det bliver jeg nød til, for det store billede kommer i første række, fordi der er en deadline på det.

Lige nu applikerer jeg skikragerne af AnnaKa, i sofahjørnet når jeg skal tænke efter, de er hurtige at sy, fordi alle forberedelser er gjort. Der blev en applikeret færdig i aftes og jeg vil kun lave 4 stk dækkeservietter.

Jeg må videre, der er lige et par ting, som skal ordnes inden jeg tager på Blå Kors i eftermiddag.

Ingen kommentarer: