Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

søndag den 11. marts 2012

Min nyeste

Jeg har en svaghed for tasker, som jeg er meget glad for at sy. Denne her er den nyeste (og dejlig stor), som Lone havde med til en syonsdag, den måtte jeg sy og da mønstret fandtes gratis på Internettet, kunne det ikke være nemmere, Den er her . Ovenikøbet syet af stof fra lagret. Foret er det jeg købte hos Nordlicht på træf, desværre kun 1/2 m, fordi det skulle kun være til grydelapper Nu fortryder jeg, at jeg ikke købte mere, for det er rigtig godt til taskefor og meget billigere end termolam, øv, øv, det er nemt at være bagklog.
Syhilsner fra Esther

5 kommentarer:

Grete sagde ...

Fargerik og deilig veske!

Helle Sejten sagde ...

Super flot taske :-)
Har også printet mønsteret ud og skal have lavet mig en forårstaske også :-)

Unknown sagde ...

Den er rigtig sød, også i virkeligheden :]
Jeg søger efter stof til min.
Knus, Kirsten

Anonym sagde ...

Den er super flot Esther og et godt mønster.

Man bliver lidt bidt af den model :-)

Mange hilsner
Lone

Jette sagde ...

Super skøn taske ;o)