Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

onsdag den 21. marts 2012

Den næste

Herligt, nu er den syvende også færdig, og den ottende har været klar en hel uge, men der er ikke syet et sting på, fordi jeg faldt for en lille gobelin broderet nålepude, fra Pelse Asboe, det havde jeg aldrig prøvet, så det kunne jeg slet ikke vente med.
Den anden side skal være magen til og så skal den sys sammen, på en speciel måde.

Vi skal i aften ind og se Favrskov rewyen, det er jeg meget spændt på.
Hilsen Esther, som nyder forårsvejret, så længe det varer

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej Ester.
Den er rigtig sød, den blomsterkrans. Den vil jeg glæde mig til engang at lave.
Rigtig god fornøjelse i aften
Knus Kirsten

Fru Olsen sagde ...

Hvor er den krans dog smuk, desværrer udenfor mine evner.
Dejligt at så kunne nyden den her..
Knus fra Mette

Annelise Pedersen sagde ...

Sjov broderiform! Det skal helt sikkert prøves en gang!

Blomsterkransen er jo bare så smuk!

Jette sagde ...

Skøn blomsterkrans og broderiet er flot ;o)