Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

søndag den 18. marts 2012

Høsten, ja ikke landmændenes

Her er dagens høst fra Middelfart, hvor jeg var, sammen med Bente. Det blev ikke til så meget, en billig lim, som jeg kunne have sparet 9 kr mere på, hvis jeg ikke havde været så hurtig til at købe, 2 gratis blade, 1/2 m. bestilt stof, til tæppet med store blomster, tegneseriestoffet, som jeg øjeblikkelig forelskede mig i, da jeg så det, på  Mette´s blog og bånd til taskehanke.
Der var masser af inspiration, fra både standene og udstillingerne, især Birgitte Busk trådmalerier, synes jeg er vildt skønne.
Ja, så mødte jeg jo lige nogen af de skønne kvinder fra Fyn Annelise, Lone og Gitte. Annelise havde en superide på sin taske (den vil jeg holde hemmelig)
Hilsen Esther

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sådan kan det gå når man er hurtig . Spændt på hvad du så skal igang med :-)

Mange hilsner
Lone

Inge (Kludenyt.dk) sagde ...

Jeg har også været i Middelfart, købte 3 FQ, der var godt nok for meget strik til mig..... Det ser da godt ud hvad du har købt....

Unknown sagde ...

super indkøb. gad vide hvad du vil lave af tegneserien. :)
Knus