Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

onsdag den 30. marts 2011

Hvad et par ekstra timer blev til

Nu har jeg jo lige fået et par ekstra timer i døgnet, det gav tid til at komme videre, med en UFO. som dukkede op af gemmerne, da jeg flyttede mit syværelse. Jeg fik begyndt igen, til UFO weekend hos Kirsten på Fyn, men blev ikke færdig. Det var lige den ekstra tid, som skulle til og den vil jo gøre sig på bordet nu til påske med en buket tulipaner. Ellers har den strålende sol, de sidste dage, resulteret i strålende vinduer, som nu kan ses ud af, det var lidt svært, før vinduerne fik en gang pudsemiddel til glas, ved den lejlighed konstaterede jeg, at det ikke er klogt at købe billigt vinduespudsemiddel, for det gør det bare mere besværligt at pudse vinduerne .

I aften har vi fået afholdt generalforsamling, det gik godt og der er ideer til videre forløb og et jubilæum, som venter forude.
Pas godt på jer selv, Hilsen Esther

Ingen kommentarer: