Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

onsdag den 16. marts 2011

En mere

Det er nu den syvende blok, som er blevet færdig til Red Broly BOMen og det er stadig lige spændende at lave den. Den ottende pakke er kommet og jeg glæder mig til at finde farver, både i stoffer og brodergarn.
Ha´ en dejlig dag. Hilsen Esther

3 kommentarer:

Skjold sagde ...

Hej Ester.
Det er bare så utroligt smukt.
Hvor har du mønsteret fra.
Det kunne være spændende at lave.

http://troldeognissemager.blogspot.com/ sagde ...

Ja det ser ret spændende ud, må vi ikke se noget mere af tæppet. Jeg kunne også godt tænkte mig at vide hvor du har købt det.

patch 9 sagde ...

Tak, de er spændende at sy.
Alle blokkene ligger her på min blog i gamle indlæg.
Mønstret er købt i Australien
Hilsen Esther