Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

onsdag den 6. oktober 2010

Indkøb i syden


Vores tur sydpå, var ikke en patchworktur, men en biltur op og ned af bjergene igennem et utal af hårnålesving med kig ned i dybet, fy hvor var der langt ned, ingen gelænder og tæt på kanten, det kunne godt give lidt kriller i maven, men hvor var der de mest fantastiske, dramatiske og betagende udsigter over alperne.
Der var ikke lige nogen patchworkbutikker i nærheden, men de havde markeder, så en lille smule stof kom der med hjem, nemlig disse tre stykker.
I aften var jeg til patchworkcafe, hos Helen Juul og hun havde de skønneste Candy bars fra Moda design og de passer lige til mine Brutus stitcherier. Tænk, der sneg sig en candy bar ned i mit syskrin, den ville simpelthen, med mig hjem.
Jeg skal lige tage billede af Brutus
Ha´ en dejlig dag. Hilsen Esther

Ingen kommentarer: