Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

onsdag den 27. oktober 2010

Hvem kunne tænke sig ????

Jeg skal til det store træf næste år fra d. 11-14 august i Birmingham.
Hende jeg skulle dele værelse med er desværre faldet fra, derfor kunne jeg godt tænke mig, hvis der var en anden, som har lyst til at rejse med og dele værelse med mig.

Jeg har været der for 3 år siden og det er virkelig en stor oplevelse.

Der er mulighed for kurser, der er masser af demonstrationer, der er en meget stor udstilling og ikke mindst masser af butikker.

Turen er arrangeret af Inga Møller fra Vejle.

Hvis du er interesseret, så send mig en meddelse via kontakt på min Hjemmeside med din Email adresse. Jeg vil sende dig Ingas oplæg til turen, med priser.
At tilmeldingen allerede er nu, skyldes at prisen på flybilletterne så er billigere.

Der er link til hjemmesiden i øverste højre hjørne.
Ha` en dejlig dag

Hilsen Esther

Ingen kommentarer: