Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

søndag den 17. oktober 2010

Nyt syrum


Jeg er megaglad, fordi jeg lige er blevet færdig med at indrette mit nye syrum, hvor der er plads til en designvæg, en overnattende gæst eller to. Det med sytøj er det af den grund ikke blevet så meget til, kun lidt broderi i sofahjørnet.

Jeg har heller ikke haft tid til at se på alle mine feriebilleder, så dem glæder jeg mig til at se igennem og opleve turen igen.



Designvæggen og den dejlige orden i stofboksene og mønstrene.

Nu glæder jeg mig til at komme videre med min udfordring.
Ha`en dejlig dag
Hilsen Esther








































4 kommentarer:

Inge fra Kludenyt.dk sagde ...

Hvor er det dog bare blevet flot, og det ser da også stort ud, tillykke med det.
Inge

Helle Sejten sagde ...

Tillykke med dit nye syværelse..hvor ser der dejligt og hyggeligt ud...er mega vild med din åkande quilt på døren.

Inge fra Kludenyt.dk sagde ...

Ja mon ikke, den er flot.

Anonym sagde ...

Det er da et dejligt syrum du har der