Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

torsdag den 1. april 2010

Haven netop nu




Det er forår og græsplænen, eller jeg skulle nok snarere kalde den mospuden, myldrer med vintergækker, ja faktisk hele haven er lige nu fuld af vinter gækker og 2 små blomstrende erantis.
Der var en, der fortalte mig, at det skyldes, at jeg er for flittig imed hakkejernet i haven, at erantisserne ikke vil bo hos mig. Måske vil det ændre sig nu, når jeg er nød til at være mindre flittig, fordi fysikken ikke vil være med. Forhåbentlig vil erantisserne belønne mig, ved at myldre frem, i de kommende år. Ellers kan jeg lige nu nyde synet af genboens mylder af erantisser.
Der mangler kun et lille hjørne at klippe staudetoppe og rense for ukrudt. Hvis det ikke var blevet regnvejr, var jeg blevet færdig idag.
Jeg håber, at min rosenhæk er reddet, den måtte rejses op, fordi snedyngerne, i vinter, havde trykket den helt til jorden, avs det var en noget stikkende affære.
Nu ligger der en dynge så stor, der skal køres på lossepladsen efter påske.
GOD PÅSKE
Hilsen Esther

Ingen kommentarer: