Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

mandag den 5. april 2010

Udfordringen til mig selv




Her er lidt nye billeder fra min udfordring til mig selv. Til venstre er det frysepapir strøget på stoffet, som venter på at blive klippet ud. Til højre ses min arbejdsplads, hvor jeg er igang med at klippe delene ud og lime sømrummet ind, så de er klar til at sy sammen, inden de skal sys på bundstoffet.
Lige nu er jeg igang med blomsterne. Der skal være 28 af hver blomst rosen og de 2 forskellige ærteblomster, ialt 84 blomster + en masse blade. Der skal også være lidt stilke, som skal laves på samme måde, som man laver bånd til celtisk quilting.
Det bliver mere og mere spændende at arbejde med.
Ha´ en god dag. Hilsen Esther

Ingen kommentarer: