Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

søndag den 28. marts 2010

De sidste


De sidste af de små blokke, når jeg ikke regner wedding blokkene med, men dem skal der være mange af, da de danner kanter i tæppet.
Desværre kalder vore 14oo m2 store have nu, med forårsarbejdet, så der er ikke så meget tid til syningen, medmindre det sætter i med regnvejr og det må gerne blive væk til jeg er kommet hele vejen rundt.
Ha´ en god dag. Hilsen Esther, der er på vej i haven

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det ser rigtigt godt ud Esther...
og rigtig god fornøjelse med at gøre haven forårsklar til alle blomsterne...
Husk at tage billeder *s*

patch 9 sagde ...

Jeg skal forsøg at huske det Helle.
Hilsen Esther

Unknown sagde ...

Magnifico !!!!!! Lindo trabalho! Parabéns.
Bjossss