Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

tirsdag den 23. marts 2010

Den andensidste

Jeg tog fejl, der er en blok mere, så denne er den andensidste. Jeg er temmelig irriteret på mig selv, fordi jeg glemte at lave titlen om til dansk, det har jeg selv gjort ved alle de andre blokke. Der var godt nok lovet, at der ville være dansk tekst med til blokkene, men det var kun den første blok, der havde den danske tekst med
Desværre var det umuligt at rette forglemmelsen, når jeg overfører mønstret med kopimaskinen, så er der ingen fortrydelsesret.
Nå, det er kun gud der er perfekt, siger Amishfolket.
Ha´ en god dag.
Hilsen Esther

2 kommentarer:

Berit sagde ...

Ja det går fremad, også med mine. Men det er da ærgeligt med teksten, men husk det er håndlavet. Ja en undskyldning skal man jo finde, IKKE!!

patch 9 sagde ...

Ja, det vil jeg huske på Berit, hver gang jeg ærger mig.
Hilsen Esther