Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

torsdag den 4. marts 2010

Den første færdig


Endelig er den de 2 første blokke færdig, til min udfordring. Det var ellers ikke de blokke, der er udfordringen, men det blev de, fordi jeg glemte at stille sømrummet om fra cm. til inches, så det blev til en del mere syning og især pillen op, end jeg kan li`
Så nu bliver der investeret i en inch trykfod, den bliver hentet i dag, hos Lars i Tilst.
Nu jeg er der, må jeg lige omkring Outletten derude.
Nu, står det på træning, ha´ en god dag. Hilsen Esther

3 kommentarer:

Berit sagde ...

Det ser da rigtig godt ud

Lenesquilt sagde ...

De er meget flotte

Inge fra Kludenyt.dk sagde ...

Super flotte, venter spændt på de næste.
Knus, Inge