Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

onsdag den 13. maj 2009

Onsdag d. 13 maj 2009

Det har været et skønne vejr idag, med solskin, men her i eftermiddag kunne det nu være ligemeget, for da opholdt jeg mig på lagret inde på Blå kors, igang med at sortere tøj.
Det fine vejr var skyld i, at jeg glemte min jakke, så jeg måtte derind igen. Ja, det man ikke har i hovedet, det koster benzin.. Jeg var nød til at hente den, ellers risikerer jeg, at den bliver solgt, da den bare hang ude på lagret, så det kunne godt være en jakke, der var kommet ind.
Hvad kan man lære af det, at jeg skal huske at hænge min jakke i garderoben, så havde jeg ikke behøvet at hente den.

Jeg var heldig at finde et broderi til mit taskeprojekt, nu skal jeg have hentet en lynlås, for jeg havde selvfølgelig ikke en på 85 cm.

Billedet viser lapperne til tæppet med de fritskårne kurver. En spændende teknik, med en masse forarbejde inden men kommer til det sjove, at skære det i stykker, man lige har siddet og syet sammen.

Hvad har jeg ellers lavet. Jeg er ved at lægge sidste hånd på en UFO, et tæppe med skæve cirkler. Jeg mangler kun at quilte kanten og sy rullekant på.

Ja, og så selvfølgelig Eventyrtæppet, det første broderi er næsten færdig.

Ingen kommentarer: