Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

onsdag den 27. maj 2009

Onsdag d. 27 maj 2009


Solen skinner igen efter regnvejret igår, men vi fik ikke meget bulder, det blev kun til et enkelt skrald.
Jeg er blevet færdig med min store taske med broderi. Broderiet var ellers tænkt til at sidde på ryggen af en jakke af cowboystof, men da jeg så Jollmans taske i bladet Quilt. Ja. så blev planerne ændret. Den bliver god at have med, når vi om 3 uger skal på ferie i en lille bil, med meget lidt plads til bagage og kufferten skal helst være blød, så den kan formes.
Jeg har også fået syet alle mine buede former sammen, så de er klar til at ri.
Mosaiktæppet skal med i patchworkklubben i aften, så kan jeg sy kanten færdig der, den mangler kun at blive syet fast på bagsiden og så skal der pilles ritråde ud.
Det går langsomt fremad med broderi nr 2 til Eventyrtæppet.
Jeg har noget stof fra mit kursus med Bettina Andersen, på Engelsholm, til at ligge. Stoffet skulle gerne blive til en lille taske. Lige nu afprøver jeg ideer til dekoration.
Ikke at forglemme. Jeg er blevet færdig med det store billede til Horsens krisecenter for kvinder. Billedet kan ses på min Hjemmeside www.Esthers-kludeklip.dk
Ha´ en god dag








Ingen kommentarer: