Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

tirsdag den 19. maj 2009

Tirsdag d. 19 maj

Der er run på fødselsdagene i familien i disse dage. Min søn og barnebarn havde fødselsdag d. 17 maj, min anden søn, hans tvillingebror havde fødselsdag igår d. 18, om et par dage er det min egen fødselsdag. Da er jeg i Sverige til NQT.

Jeg er ikke kommet længere med de syede kurver, men jeg er blevet færdig med at quilte de skæve runde former, så der mangler jeg kun kanten på.
Jeg er begyndt på den store taske fra bladet Quilt af de stoffer, som er på billedet
I dag var jeg i Horsens og aflevere det store billede på 150 * 200 cm jeg har lavet til Horsens Krisecenter for kvinder. De kunne godt lide billedet og sagde, at jeg gerne måtte sende besøgende til at se billedet, når de havde holdt deres afsløring.
Det vil blive afsløret til deres 25 års jubilæum i juni, men jeg håber, at jeg når at lægge billeder ind på Hjemmesiden i morgen formiddag.


Ingen kommentarer: