Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

lørdag den 6. juli 2013

Tall Ship Race

Vi var til Tall Ship Race igår. Vi tog toget ind til Århus, så var vi fri for at lede efter P plads.
Der var det ene mere smukke skib efter den andet, i alt var der 104 skibe, stor og mindre store mellem hinanden.
Denne er en svensker, som jeg senere fik at vide er en kopi af et gammelt skib. Mexicanerne havde også lavet et i den stil, bare lidt mindre. Imponerende var de.










Til frokost købte vi en flæskstegs sandwich, Uhm siger jeg bare.
Sådan ser noget af havnefronten ud i Århus nu. Isbjergene. Flot









Man skulle ikke hoppe i havnen og bade, selvom vandet så dejlig klart og fristende ud, der var masser af brandmænd.


Det vil være fristende at kør ind og finde et sted ved kysten, hvor der er udsigt over bugten, når de sejler afsted på søndag. Det må være endnu flottere at se de mange sejlførende skibe, stå ud af bugten for fulde sejl.

Ingen sytøj i går. Hilsen Esther

2 kommentarer:

Lin sagde ...

Oev, er der ogsaa brandmaend derhjemme? Der er badeforbud visse steder ved Middelhavet pa grund af dem.
Skibe flot flot. Med det der gamle svenske skib mangler man bare lige en soeroever.

Unknown sagde ...

Ja, de ser godt nok flotte ud.
Ville have prøvet, om jeg kunne lokke Pedersen med ud, at se den på vandet.
Men tror nok alle aftaler aflyses og jeg tager over til min søster, som har fået det rigtig skidt. :(
Hun får besked på scaningen af hovedet på mandag. Det er noget rigtig l.....
God søndag.
Knus