Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

onsdag den 31. juli 2013

Udstilling Det blå

I mandags var Anne Grethe og jeg på Silkeborg museum og se særudstillingen af Håkon og Åsa Wettre, Det blå.
Det må siges, at der var masser af blåt i et bredt udvalg af brugsgenstande, stoffer, kunst og patchwork.

Dette er det ene billede jeg fik taget.





Dette er det andet billede, fordi batterierne i kameraet, blev flade og reservebatterierne var lige så flade, den slags kan åbenbart ligge og aflade. Nå det ved jeg til en anden gang.

Tæppet med kurvene er både syet og quiltet på symaskine

Syhilsner Esther

1 kommentar:

Annelise Pedersen sagde ...

Jeg har en gang været til foredrag med Åsa Wettre. Hun er en utroligt spændende og kreativ dame.