Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

mandag den 9. april 2012

Det er godt


Det da er godt, at jeg har kunnet sidde i sofahjørnet, med et sytøj i hånden, og pleje mit helbred. Det har været den tristede påske jeg kan huske. Med både manden og jeg syge, er det kun blevet til det allermest nødvendige mad, nul påskefrokost med udskejelser og ingen besøg, for vi ville ikke smitte familie eller venner med ondt i halsen, feber og træthed, som et helt alderdomshjem. Nå det er heldigvis begyndt at gå den rigtige vej nu.
Hilsen fra Esther

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Den blok er rigtig smuk.
Træls med det helbred.
Rigtig god bedring til jer begge.
Knus fra Kirsten

Grete sagde ...

Det er kjedelig å bruke ferier til å være syk! Men godt det går riktig vei med dere! Det er i alle fall godt å ha en fargerik hobby, flott blokk du har laget!
God bedring begge to!

Annelise Pedersen sagde ...

Øv hvor træls med jeres helbred, men heldigvis går det da den rigtige vej igen!
Rigtig god bedring til jer begge!

Kari sagde ...

Det er godt nok surt at være syg i Påsken. Dog er I ikke gået glip af vejret. Rigtig god bedring til jer begge. Utroligt at du kan overkomme at sy så flot en blok, når du ikke er helt frisk.

Inge (Kludenyt.dk) sagde ...

Meget meget flot, og god bedring....