Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

tirsdag den 21. februar 2012

Rosa's Quilt & Tonic: Word verification s*cks!

Rosa's Quilt & Tonic: Word verification s*cks!

Jeg vil give Rosa fuldstændig ret i, at den nye ordidentifikation er rigtig træls, på godt jysk, for den er til tider umulig at tyde.
Hvis den er sådan på min side også, så vil jeg gøre det Rosa foreslår.
Hilsen fra Esther på en gråvejrsdag

5 kommentarer:

Helle Sejten sagde ...

Hej Esther
ja det er møgirreterende at skulle bruge tid på at tyde de kragetæer....og JA, de er på din side - så du må ind under indstillinger og få den verificeringsbox fjernet :-)
Knus, Helle

Grete sagde ...

Ja,det krever litt fantasi og kreativitet å tyde "kråketærne"som skal vise at vi ikke er roboter......
Her var det nydelig sol, men den forsvant rett før jeg nådde hjem og skulle kose meg på verandaen! Da blir det syrommet i stedet<3

Annelise Pedersen sagde ...

Grunden til, at verificeringen er der er jo den, at så er man sikker på, at det er personen selv der skriver og ikke en "bot" (robot).

Jeg har haft fjernet min, fordi jeg også syntes, det var irriterende, men jeg fik de mærkeligste indlæg fra udlandet, som intet havde med mit eget indlæg at gøre.

Det gad jeg ikke, så jeg kob lede verificeringen til igen, og sådan bliver det. Så må jeg jo leve med, at folk ikke gider kommentere mine indlæg.

Der er en god grund til, at man skal gengive de tegn.

patch 9 sagde ...

Jeg kan se på det Annelise skriver, at det ikke er klogt at fjerne verificeringen, for jeg har heller ikke lyst til at få en masse skrammel ind.
Tak for oplysningen Annelise, det er godt at høre andres erfaringer.
Knus Ether

Rosa sagde ...

Hej Esther,

Tak fordi du viderebringer mit og mange andres 'opråb'.
Der er oprør i blogland over dette:-)
Det er korrekt hvad Annelise skriver, at man kan risikere at få uvelkomne kommentarer- men det er KUN hvis man fjerner verificationen fuldstændig.

Hvis du i stedet sætter hak i kommentar-moderation (hvor du selv går ind og lige ser hvem der har skrevet og så godkender det til udgivelse) har du ingen problemer.

Iøvrigt har jeg vel fået ca. 4-5 vildfarne kommentarer i alt på de år jeg har haft bloggen. Blogger har faktisk en meget god spam-funktion.

Og nu kan jeg se at jeg skal til at tyde nogle kragetæer - uha..da..

hfult ernkt

ak ja *lol*