Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

søndag den 12. februar 2012

Den tredie

Nu er den tredie blok til Florabundaen færdig og der er gjort klar til den næste. Jeg bruger Suprior tråd og det kan jeg anbefale til syning af applikation eller silketråd, begge dele er så fint, at det er muligt at sy næsten usynlig sting.
Jeg måtte jo lige et smut til Kreativ Messe i Vejlby-Riskov hallen i dag, der var rigtig mange spændende demonstrationer og butikker. Patchworkklubben AROS havde en rigtig flot stand, med mange flotte ting, så jeg manglede kameraet. Stoffet ovenover ville simpelthen med mig hjem. Købt hos Historicum for 20 kr. pr. m. og det er 140 cm bredt lækkert bomuld.
En hilsen fra græsenken Esther

5 kommentarer:

Grete sagde ...

Så flotte blokker du syr til florabunad. Men hva er florabunad? Er det bunad, slik vi tenker på norsk, med masse forskjellige blomster rundt skjørtet?

Kari sagde ...

Jeg kender det godt. Noget stof kan man bare ikke undgå. Super flot.

patch 9 sagde ...

Grete,Florabunda er navnet på mønstret, som er fra websiden One piece a time, gratis BOM i 2010. Det er blomsterblokke omkring en midterblok med blomster.
Hilsen Esther

sjoko sagde ...

Sikken en masse lækkert du lager :O) Du har fået dig en ny følger :O)

Rosa sagde ...

Superflot blok - du er bare så utrolig dygtig.

Og det med stoffet kender jeg alt til HAHA - det meste af mit er bare fulgt med mig hjem, altså ;-)