Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

søndag den 19. februar 2012

Allerede nr 4

Det er allerede nr 4 blok, som er færdig. Det går meget hurtigere end jeg har regnet med, men det er også så spændende, at jeg næsten ikke kan slippe det.
Vi skal ud og se min datters nye køkken idag, det er jeg spændt på, for der er noget med noget tapet, som er sat op på en speciel måde. Nå ja, så følger der jo også lige kaffe og middag med, dejligt.
Nyd det flotte solskin derude. Hilsen Esther

7 kommentarer:

Inge (Kludenyt.dk) sagde ...

Hvor er de bare smukke de bkokke du har gang i......

Annelise Pedersen sagde ...

Det går godt nok hurtigt, og hvor er de dog skønne, de blokke!

Helle Sejten sagde ...

Hvor er du bare hurtig, Esther..meget smukke blokke...du er skrap til det applikation :-)

Unknown sagde ...

Hold da op, du er godt nok kvik til det der. Så tag det endelig med når du kommer, måske kan jeg lære noget nyt. :)
Knus Kirsten

Kari sagde ...

Hold op det går hurtigt. Det er bare så flot. Det er nogle fantastiske farver, du bruger.

laila sagde ...

Det ser bare rigtig godt ud.

Jette sagde ...

Jeg kan godt forstå at du har svært ved at slippe det - det ser rigtig spændende ud ;o)