Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

mandag den 29. august 2011

Jubilæumstræffet Dansk Patchworkforening



Mine bidrag til udstillingen, det øverste vægtæppe deltog i jubilæumskonkurrencen, det var sjovt at lave og jeg fik en meget fin tilbagemelding fra dommerne, som jeg virkelig kan lære af.
det nederste er min nok så berømt udfordring til mig selv i håndapplikation på symaskine. Jeg vil sig, at jeg burde lave et nyt, for nu ved jeg hvordan man gør og hvad man ikke skal gøre.
 
I betragtning af, at jeg kun skulle have 1/2 m. strof, som skulle passe til min planlagde French Braid, så så klarede jeg det da helt godt, synes jeg. Efter den fantastiske workshop med Ricky Tims, hvor jeg lige måtte have en DVD med autograf, blev jeg voldsomt fristet hos Nordlicht, som havde Ricky Tims stoffer til uhørt lave priser 50 kr pr. m., det kunne jeg ikke stå for, der kom også lige et stykke lækkert bomuld med, som er velegnet til indlæg i grydelapper. Vi måtte jo også lige omkring Kludemarie, der kom der også lidt med, for hun havde - 50 %. Du milde hvor har hun mange flotte stoffer og der er stadig mange, men om det er muligt at komme til at handle hos hende nu, ved jeg ikke.
Søndag skulle jeg se udstilling og være vagt i shoppen, ingen indkøb, men så fandt jeg jo den gelpen, der kan fjernes med varme, som jeg havde ledt efter i Birmingham, hos Speick Design og den måtte jeg have, så var der lige det søde uglemønster, som også sprang på mig.

Pas godt på jer selv derude.
Hilsen Esther



Ingen kommentarer: