Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

torsdag den 25. august 2011

Et kig

Jeg har allerede fortalt, at det var en fantastisk tur til Birmingham og jeg kan anbefale andre at tage turen, for den er alle pengene værd. Det koster ikke mere end en ferietur gør og lommepengene er man jo selv herre over. Der er også masse af workshops, som det er værd at stifte bekendtskab med, både heldags og halvdags og få timer + demonstrationer af nyheder. Butikkerne ikke at forglemme, men udstillingen slår det meste.
Følg linket og du kan se mine billeder fra både 2008 og 2011

 https://picasaweb.google.com/lh/myphotos

Pas godt på jer selv. Hilsen Esther

Ingen kommentarer: