Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

lørdag den 11. maj 2013

Quiltefestivalen Aulby

Jeg var så letsindig at melde mig til konkurrencen, ved Quiltefestivalen i Aulby og i samme øjeblik, som kuverten lå i postkassen, så havde jeg fortrudt det. Jeg havde jo allerede prøvet det 2 gange og burde vide, at jeg slet ikke er kunstner, men tilmeldingen var bindende, så jeg måtte se at komme op med noget.
Dette blev resultatet, nok mest fordi jeg er vild med de skøre fugle og fisken. Oveni hatten drillede det mig og blev spejlvendt, i det hele taget var det projekt bare op ad bakke.
Okay nu har jeg prøvet udfordringen alle gode gange 3.




Her er mine indkøb i Aulby, det blev til supertynde, lange knappenåle, en taskehank ;-), lidt stof pga frøerne og endelig den skøre taske på hjul, med billeder fra byer, jeg har besøgt og byer jeg meget gerne vil besøge.

Dagen var skøn, jeg havde selskab af Anne Grethe, som jeg syr sammen med og jeg mødte selvfølgelig Kirsten, som klarede det, trods operation tirsdag, sejt, samt flere andre skønne kvinder, der har samme svaghed, som mig for stoffer, altså de bløde ;-))

Jeg fik desværre ikke rigtig nogen billeder, da batterierne i mit kamera gik flade, så det blev kun til billeder af quiltene fra konkurrencen og de blev  desværre ikke gode, der var ellers flere rigtig flotte quilts.

Jeg var lige ved at glemme, min fine gevinst i tombolaen. To stk. puder med ditzy dougnot mønster i Kaffe Fasset´s stoffer. Rigtig sommerpuder.

Vi ses til næste år i Aulby
Syhilsner Esther

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Du er da kunstner. Du er i alt fald en dygtig håndværker og har fantasien med dig. Jeg kan godt lide dine fugle.
Ha´ en god mors dag.
Knus

Lin sagde ...

Jeg er vild med din fisk. Godt gaaet.Bare det at faa lov til at vaere med er jo fantastisk, og der bor altsaa en kunstner i os alle :-))
Dejlige indkoeb og flot gevinst. Fasset laver nogle skoenne stoffer.