Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

onsdag den 31. oktober 2012

Nedtagning

I dag tog vi vores udstilling ned og fik at vide, at der havde været mange omkring og se, det var jo dejligt at få at vide, fordi udstillingen havde hængt hele oktober måned, havde vi ingen fornemmelse af, hvor stor interessen havde været. Den enkelt lørdag, hvor vi var der og syede, var velbesøgt.

Her til aften har vi så fejret 20 års jubilæet, i patchworkforeningen, med pølse/ostebord fra Lading Mejeri (det kan anbefales) Gæt hvem der glemte kameraet ???

Tæppet på billedet blev doneret til biblioteket, der så kan finde et sted, til den.
Pas godt på jer selv og hinanden
syhilsner fra Esther

3 kommentarer:

Grete sagde ...

Flott gave til biblioteket! Den blir de sikkert glade for å ha på veggen!

Unknown sagde ...

Det ser rigtig godt ud.
Hvem har syet dette flotte tæppe?
Det ville jeg da gerne eje :)
Knus fra Kirsten

patch 9 sagde ...

Ja, det håbe jeg Grete.
Det har jeg syet og jeg har alle mønstrene i bogen Welcome to the northpole + 3 designet af Linette Jacobsen, som har Quilt my design.
Knus fra Esther