Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

mandag den 29. oktober 2012

I familiens skød

Hele weekenden, siden fredag eftermiddag er blevet tilbragt i familiens skød, få kilometer fra Vesterhavet. Det var skønt at være samlet fætre, kusiner, søskende. Det var ellers en sørgelig familiebegivendehed, som udløste initiativet til, at vi skulle mødes på andre tidspunkter, end til sørgelige begivenheder.  Min søsters død for et år siden, af kræft.


Da vi er en stor familie, som ingen af os har plads til på en gang. Havde vi lejet, en lejrskole.  Pas godt på jer selv og hinanden Hilsen Esther

2 kommentarer:

Annelise Pedersen sagde ...

Selv om initiativet var den triste begivenhed, har den jo ført noget godt med sig: I har fundet hinanden i familien. Der skal måske sådan noget til, før man rigtig opdager, hvor skrøbeligt livet er, og at det gælder om at passe på sin familie.

Vi skal også på familietræf ved Vesterhavet i morgen og frem til søndag - bare min gamle mor, mine to søskende og vore ægtefæller.

Håber vejret bare er nogenlunde, så vi kan nyde den skønne natur omkring Blåvand!

Knus, Annelise

Unknown sagde ...

Godt I har nydt at være sammen.
Skønt billed af havet.
Håber snart vi ses.
Knus fra Kirsten