Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

fredag den 27. juli 2012

Glade huse

Ja, det er ikke fordi det bliver til meget syning her i det dejlige solskin. Denne er blevet gjort færdig af flere omgange. Først bunden, som blev påbegyndt i sy gruppen i Viby, hvor vi alle var med til projektet huse Efter bogen Happy Villages.
Dernæst kom der tage på og derefter vinduer, døre, trapper og træer.
Til sidst bliver det dækket med sort tyl og syet om hver eneste vindue, hus, dør, tag, trappetrin og træ.
Jeg brugte usynlig tråd, for at undgå at skulle skifte tråd hele tiden.
Til allersidst blev den sorte kant syet på.
Jeg er ikke helt tilfreds med resultatet, pga stofbytteriet har jeg nogen huse, som burde males om, men jeg har valgt at lade dem være. For det var det, jeg har prøvet det og lært rigtig meget, til næste gang jeg skal lave glade huse.
Nu vil jeg gå ud og nye sommervejret.
Hilsen Esther

5 kommentarer:

Ingrids strik og patchwork sagde ...

Hej
Det er et smukt billede man bliver glad af at se på.
Mange hilsener
Ingrid

Unknown sagde ...

Hej Esther
Det ser da godt ud. Kønnere end så meget andet med huse. :)
Knus fra Kirsten

Grete sagde ...

Så flotte og fargerike hus! Et riktig glad-teppe, og jeg ville ikke malt om noen av husene!
God helg, og kan du ikke sende litt av solen opp til Norge, det regner igjen....

Jette sagde ...

Jeg synes dine huse er rigtig flotte og sikke et stort arbejde - respekt ;o)

Annelise Pedersen sagde ...

Jeg har set det in natura, og det er hammerflot!