Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

torsdag den 10. maj 2012

Ingen problemer

Det er faktisk den sidste af de 12 blokke, nu skulle der kun mangle midterfeltet, men øv nej, fordi den sidste blev svedet af mit strygejern, har jeg jo måttet pille den op igen, det er gjort og det er lavet nyt baggrundsstof, så den er klar til at sy, øv, igen.
Ingen problemer denne gang, med et andet strygejern. Min mand mener, at det er termostaten, som er gået i strygejernet og da han har meget forstand på den slags, så tror jeg han har ret.
Mit fødselsdagsønske, et strygejern.
Hilsen Esther

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Den er stadig rigtig sød. Er der længe til din fødselsdag? ellers må du da gerne låne et strygejern af mig :)
Vi ses i morgen
Knus fra Kirsten

Berit sagde ...

Det ser flot ud, glæder mig til at se dem sammen.

Rosa sagde ...

Nej hvor ærgerligt - jeg håber du får et nyt og pålideligt strygejern meget, meget snart:-)

Grete sagde ...

Disse blokkene dine er altså så flotte! Gleder meg til å se dem alle sammen i ferdig teppe!
Er skikkelig strykejern må du ha! Og veldig kjekt for mannen at du har et ønske-om din mann er som min..... Han blir VELDIG glad om jeg har et ønske, så slipper han å prøve å finne på noe jeg trenger (smil).