Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

torsdag den 28. juli 2011

Den sidste


Her er den sidste blok, af min Gingham Girls BOM, den er allerede syet på tæppet, så det hele nu er samlet og så er jeg ikke helt tilfreds. Blokkene i nederste række skal byttes rundt, for det lyserøde baggrundsstof er blevet samlet for meget i den ene side, så den søde badepige skal bytte plads med venindegruppen. Det er ulempen, når man får blokkene 1 om måneden, så jeg ikke kunne se det endelig resultat, før det hele var samlet. Det bliver altså noget med at sy baglæns, som jeg hader, men jeg kan ikke leve med det, som det er sååååå...., der er ikke andet for, end at bide i det sure æble. Ellers mangler jeg bare at finde ud af, om der skal være 1 eller 2 kanter på, montering og quilting, det sidste må blive noget med stich in the ditch eller på dansk i sømrummene. Men den må ligge lidt, for førsteprioriteten lige nu, er et vægtæppe med sunbonnets, men det bliver en fornøjelse at lave, selvom det ikke er til mig selv.
Pas godt på jer selv. Hilsen Esther

2 kommentarer:

HEKSEN sagde ...

Altså, så fint. Så må vi se at få handlet

Rent Bord sagde ...

Hvor er det bare fint.

KH Dorthe