Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

fredag den 8. juli 2011

Smukke Blomster

I går kom posten med en fin buket blandede blomster.
Foreløbig bliver de lagt i en æske, da de 14 jeg har indtil nu, ikke rækker langt, når størrelsen kun er 2 1/2 cm eller 1 "

Ellers håndquilter jeg stadig på livet løs, på min udfordring, men jeg skal nok få den færdig quiltet inden træffet.

Medens vi var på ferie, har en sværm ubudne gæster slået sig ned i vores gril, hvor de helt åbenbart har tænkt sig at bo, da de et ret agressive og stikkende og gjorde både vores gril og terrasse ubrugelig, har vi måttet, eller rettere min mand tage temmelig hårdhændede metoder i brug, at tænde grillen. Der måtte to gange til, inden de forstod budskabet, at de ikke var velkomne og vi har stadig en del hjemløse, som sværmer rundt og leder efter vores gril, som lige nu er ved at blive renset for resterne af en temmelig stor etageejendom, med mange små kuber.
Pas godt på jer selv. Hilsen Esther

1 kommentar:

Skjold sagde ...

Jeg troede , at det var Gevalia, at man bød uventede gæster :o)