Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

fredag den 3. juni 2011

Tre styk


I dag fik jeg afleveret disse tæpper, som jeg har doneret til Japan. Der er heldigvis blevet fundet en sponsor, som vil sørge for fragten til Japan, det blev Brother symaskiner. Hanne fortalte, at der er kommet rigtig mange tæpper ind.

Det har været en superhyggelig dag, til Quiltefestival på Aulby skole. Jeg hentede Helle på banegården i Middelfart og fik lige tre damer med fra Ringsted, som manglede transport  til Aulby.
Efter lidt omkørsler lykkedes det at finde derud. Det betød, at jeg fandt ud af, hvor markedet under broen finder sted, men jeg nåede nu ikke derud.
Det var en flot udstilling, men jeg fik ikke taget mange billeder. Jeg var heldig at vinde en bog og fik købt en lille smule. Billeder kommer senere
Det allerbedste, jeg mødte flere af pigerne fra 24t Annelise, Lone, Kirsten, Gitte, Mette, Helene og selvfølgelig Helle. Det er bare ærgeligt, at de bor så langt væk.
Nu jeg var ude at solde og lige kom forbi Vejle, så måtte jeg jo lige kigge ind i Outletten, det kostede også en lille smule.
Pas godt på jer selv. Knus Ether

Ingen kommentarer: