Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

onsdag den 29. juni 2011

Grydelappeswap

Jeg er lige kommet hjem fra en dejlig ferie, på 3 uger i syden, hvor vi først var 1 uge ved Gardasøen i dejlig varmt solskinsvejr, men det gjorde alligevel godt at komme op i bjergene, Dolomiterne, og   bjergpassene, med masser af hårnålesving, hvor der var lidt køligere. regnen indhentede os i Berhtesgarten, men vi nåede at se Kehlsteinhaus (Ørnereden) i tørvejr og med udsigt.
Ved hjemkomsten ventede der et par dejlige grydelapper, til mig, syet af Hanne Schrøder.
Mit eget bidrag var de applikerede stedmoderblomster, som jeg fandt i en bog jeg havde med hjem fra Amishturen til USA.

Pas godt på jer selv
Hilsen Esther

Ingen kommentarer: