Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

fredag den 15. januar 2010

Yes, jeg er færdig


Yes jeg er blevet færdig med at sy min BOM fra Bunny Hill design sammen.
Jeg vagte at lave stolper med de stoffer, som jeg har brugt i blokkene, på den måde, at jeg syede skar strimler på 4 1/2 cm, som jeg syede sammen, på langs, strøg sømrummene til samme side og skar strimler på tværs på 4 1/2 cm. De blev syet på. Nu manglede jeg kun den yderste kant og det var selvfølgelig, det allersidste stykke stof fra lageret, jeg havde fat i, som passede. Jeg var ellers lige ved at tro, at jeg skulle ud og købe.
Det har været spændende hver måned at se, hvad denne måneds kurv ville indeholde og sjovt at rode stofbunken igennem på jagt efter lige det stof, som denne måneds kurv og indhold skulle applikeres med.
Min tak til Bunny Hill design for at dele dette mønster med mig og andre.
Ha´ en god dag. Hilsen Esther

7 kommentarer:

Annelise Pedersen sagde ...

Hvor er det sødt! Hvor stort er det færdige tæppe?
Knus, Annelise

Berit sagde ...

Hvor blev den flot, jeg har slet ikke fået syet mine sidste 2, sånu måjeg igang. God week-end

Inge fra Kludenyt.dk sagde ...

Ja jeg syntes bestemt også det er blevet flot, og vil da også gerne vide hvor stort du har lavet det!
Knus, Inge

patch 9 sagde ...

Tak for rosen.
Annelise og Inge det færdige tæppe er 118 * 84 cm., lige en passende størrelse til et vægtæppe.
Jeg skar blokkene ned til 22 1/2 * 18 1/2 cm.
Jeg glæder mig til at se dit færdigt Berit.
Hilsen Esther

Bedstes Patchwork sagde ...

Hvor er det bare blevet flot, jeg har syet mine færdige men mangler at montere, så må vi se hvornår det bliver.

patch 9 sagde ...

Jeg glæder mig til at se dit færdigt.
Hilsen Esther

Anna sagde ...

Hej, så fin din BOM blev!
Hälsningar, Anna (sy.lugnagatan.net)