Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

lørdag den 9. januar 2010

Afsked

I dag har jeg været til begravelse, min søde gamle dame, som jeg var besøgsven hos, hun sov stille ind, tirsdag nat. Det var selvfølgelig et chok lige da jeg fik det at vide, for sidst jeg besøgte hende var hun frisk og så rask, som hun kunne blive, med de skavanker livet havde givet hende, men hun fik lov til at blive 89 år, så på den måde, er det et naturlig farvel til livet. Det var godt at sidde i kirken og tænke på de gode stunder vi har haft sammen og at du nu får lov til at ligge hos din elskede mand, der døde for 15 år siden.
Ære være mindet om et dejligt menneske.

Ha´ en god dag. Hilsen Esther

Ingen kommentarer: