Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

tirsdag den 18. august 2009

Eventyrblokkene


Jeg har næsten lige fået blok 5, som er askepot. Det er spændende blokke at brodere, selvom jeg måtte til at lære mig at bruge broderiramme, ellers ville broderiet trække sig for meget sammen. Indtil nu er det lykkedes mig at følge med og få broderet færdig inden jeg modtager næste blok, men ingen af broderierne er endnu monteret i de ovale rammer. Faktisk har jeg kun fået lavet en ramme.
Lige nu har jeg haft mere travlt med at lave BOMMENE på quilteforum, som jeg har rodet mig ud i. Det er lige så spændende, fordi de er så forskellige og hurtige at lave, det tager kun få timer. den enkelte BOM.
Jeg er lige blevet færdig med at lave et sæt badepiger mere, til min svigerdatter.
Det var meningen, at jeg skulle på havearbejde idag, men alt er stadig for vådt, så det er blevet udsat. I stedet vil jeg se at få riet den juledug, som ligger klar på bordet på loftet, så jeg kan få den quiltet inden jul.
Ha´ en god dag Hilsen Esther

Ingen kommentarer: