Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

lørdag den 4. juli 2009


Det blev for hot idag ude i haven, selvom det lufter en lille bitte smule, så efter at have beundret de 15 blomster i åkanden og set efter om fiskene havde det godt nok. Der er en, som ser meget gravid ud.
Ja så valgte jeg at gå ind til symaskinen og reparere min svigersøns nye bukser. Bagefter tog jeg fat på junihuset fra Forever green Quilts BOM

Huset blev inspireret af de mange lyserøde huse jeg så i min ferie, dog syntes jeg, at mit hus skulle være lidt mørkere, så det endte i en mørk gammelrosa.

Jeg kan næsten ikke overvinde mig selv til at få ordnet strygetøjet, men da jeg skal i byen hele dagen i morgen og skal bruge den ene kjole, må jeg hellere se at komme igang

Ingen kommentarer: