Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

tirsdag den 7. juli 2009

Tirsdag d. 7 juli


Endnu engang har jeg været så letsindig at melde mig til månedsblokke, fordi jeg godt kan lide Linettes skønne huse.
Jeg blev færdig med juniblokken i aftes, så jeg nåede det lige inden jeg får den næste.
Jeg har syet tæppet inspireret af Norhtpole Christmas, mit tæppe kom til at hedde Hadsten/Favrskov, efter insprition fra Linnette og med hendes 3 designede blokke. Den kan ses på min HP
Solen skinner her til morgen og det håber jeg at den bliver ved med at gøre, for vi skal til grilfest i aften, men der er heldigvis mulighed for at komme under tag, hvis det danske vejr ikke arter sig.
Mit natarbejde for tiden er at renskrive min dagbog fra turen til Gardasøen og Dolomiterne.
Ha´ en god dag
Ha

2 kommentarer:

Inge fra Kludenyt.dk sagde ...

Hvor er det smukt, er det til kalendertæppet, for jeg syntes da ikke jeg har set de andre. Jeg er også med, men er ikke begyndt endnu.

Anonym sagde ...

Hvor er den blok altså uimodståelig..klart du ikke kan lade være med at sy den.
Glæder mig til at læse om dine rejseoplevelser.