Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

torsdag den 20. juni 2019

Længe, siden sidst

Det er blevet til en mappe/taske til mine Westalee quiltelinialer. Den er allerede fyldt op.















Tasken hedder The expendeble bag, jeg har købt mønstret her . Der er plads til A4 størrelse i lommerne, som er lavet ala en harmonika.












Jeg er blevet færdig med alle sommerfuglene fra Claudias Quilt. Gratis BOM i 2018. En blev skiftet ud, fordi den var helt ude af proportioner og den kunne jeg ikke rette op. I stedet brugte jeg en sommefugl fra nogen andre mønstre.















Det er også blevet til en enkelt taske mere fra Sew Sweetness, som hun kalder Satelite Bag.
Den er jeg virkelig glad for, masser af lommer og en god størrelse.











På bagsiden er der en slip in lomme til telefonen. virkelig smart.













Det er også blevet til en samling bokse og en enkelt kurv. Alle er gode til opbevaring af diverse småtterier.











Et enkelt Puttetæppe, som skal afleveres på lørdag.


















En enkelt applikation er det blevet til, men den er endnu ikke monteret. Jeg skal lige finde ud af, om den skal sættes i en svæveramme eller monteres på vanlig vis.



Må I alle have en dejlig sommer.

quiltehilsner fra Esther

1 kommentar:

Clipping Path Service sagde ...


I'm appreciate your writing skill. Please keep on working hard. Thanks for sharing.