Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

fredag den 3. februar 2017

Min Garden quilt af Linette Jensen

Denne quilt er syet udfra et gratis kursus, på Craftsy, med Linette Jensen (gad vide om hun ikke har danske rødder), i 2016 jeg ved ikke om det stadig er tilgængeligt. , men her er et link til min side.

Den er bygget op, som omgange, der giver mulighed for at stoppe, ved hver omgang.

Alle stofferne er blevet valgt udfra det smukke blomstrede stof, som er brugt til kant.









Det går stadig fremad, med dukkehuset. Dette er den sidste af blokkene til midterfeltet.
Forhaven med havelågen.




Dette er den ene kant. En lille smule kedelig at broderi, fordi det er 8 ens motiver og der skal skiftes tråd mange gang med mange hæftninger til følge. Lige nu er det den anden kant der er gang i.
Derefter mangler der kun broderimotiverne i bunden og toppen.









En tåget hilsen til jer derude fra Esther








Ingen kommentarer: