Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

torsdag den 1. december 2016

Bedstemorblomster

Endelig lykkedes det at komme til København og koncert i Dr´s koncertsal.
Da jeg så den første gang i TV, synes jeg den lignede salen i Sidney operaen, men nej det gør den ikke, men salen er meget smuk.
dette er et vue ud over salen, fra min siddeplads, på 1ste balkon 4 række sæde nr. 3, Bjarne sad på nr. 1






Vi var inde og høre Bruce Guthro´s keltiske julekoncert, som er en tilbagevendende begivenhed og har været det gennem 6 år.
Jeg håber det også lykkes til næste år, for det var en fantastisk oplevelse.









Tilbage til patchworkverdenen.

Nu er alle mine bedstemor blomster syet på den sorte baggrund og klar til at blive syet sammen.
Det vil jeg gøre i hånden, med hollandske kastesting.
Det eneste, som jeg ikke helt har bestemt endnu er, om det skal være med sort eller en afvigende farve, så sammensyningen danner er mønster.





Her er navnene på dem jeg har modtaget blomster fra dvs, dem der skrev navn på deres blomster, så sød var jeg desværre ikke.

Decemberhilsen fra Esther

3 kommentarer:

Lisbeth Madsen sagde ...

Hvor bliver dit Bedstemor blomster tæppe flot. Jeg kan godt lide det sorte stof omkring alle blomsterne.
Mvh. Lisbeth

Mona sagde ...

Åååååååh, hvormeget dog glæder mig til at se det rigtig. Så flot det allerede er. Det ender med at Je selv må i gang.kærligst fra Mona

patch 9 sagde ...

Tak Lisbeth :-)

Ja Mona, men det er jo håndsyning :-)