Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

lørdag den 8. oktober 2016

Jeg har gjort det igen

Ja, jeg har gjort det igen, ladet mig friste af taskemønstre.
Det var på kursuset med Ragnhild fra Den lille lade.
Hun havde dette mønster med og også stoffet - kantstof og foer, det er fra lagret.

Jeg har sat lommer i, fordi jeg ikke kan klare en taske uden lommer.
Ikke en rodet dametaske til mig.






Denne faldt jeg for, fordi der er masser af lommer i den, både udvendig og indvendig.
Alt stoffet er fra lagret.












En blok mere til Edwardian dollhouse er færdig, her badeværelset.












Juletræstæppet har jeg syet færdig for en, som ikke længere kan sy pga gigt.
Det meste var syet.

Regn og solskinshilsner fra Esther

Ingen kommentarer: